Szkoła Podstawowa nr 13
im. Trybunału Koronnego w Piotrkowie Trybunalskim

Gra szkolna „Nie daj się depresji!”

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
1 + 1 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
1 + 1 =
Regulamin
Regulamin
Eventu Szkolnego Nie daj się depresji!

 
1. CELE I ZASADY OGÓLNE
1.1. Celem głównym eventu jest pogłębianie wiedzy i świadomości o problematyce depresji i zasadach dbania   o pozytywny nastrój każdego dnia.
1.2. Uczestnicy eventu w jej I etapie muszą wykazać się spostrzegawczością i zaangażowaniem, by odnaleźć na terenie szkoły ukryte wskazówki, niezbędne do uczestnictwa w II etapie, którym jest konkurs.
1.3. Uczestnicy II etapu wezmą udział w konkursie, którego celem będzie napisanie pracy pisemnej na temat: „Jak radzić sobie ze smutkiem i stresem? Jak dbać o pozytywny nastrój każdego dnia?”.
1.4. Nad prawidłowością przebiegu eventu czuwać będzie psycholog i pedagog szkolny.
 
2. ZASADY UCZESTNICTWA
2.1. Do uczestnictwa w evencie zapraszamy uczniów klas IV-VIII.
2.2. Uczniowie chcący wziąć udział w konkursie (II etapie eventu), muszą najpierw przejść przez I etap.
2.3. W sprawach merytorycznych prosimy zgłaszać się do psychologa szkolnego, pani Darii Gawrosińskiej albo do pedagoga szkolnego, pani Ewy Najgebauer.
 
3. ZASADY i ORGANIZACJA EVENTU
3.1. Event będzie składał się z dwóch etapów:
- Etap I rozpoczynający się 20 lutego 2023r. i trwający do 27 lutego 2023r. - Gra Terenowa: Odnalezienie na terenie szkoły 6 zagadek i rozszyfrowanie haseł.
- Etap II - Konkurs : Napisanie pracy pisemnej na temat: „Jak radzić sobie ze smutkiem i stresem? Jak dbać       o pozytywny nastrój każdego dnia?”.
3.2. Szczegółowe zasady I etapu - Gry Terenowej:
- Zagadki zostaną umieszczone na korytarzach szkolnych. Uczestnicy Gry muszą wykazać się spostrzegawczością i determinacją. Każda zagadka zostanie opatrzona wizerunkiem stokrotki, która została ustanowiona symbolem solidarności z osobami chorymi na depresję.
- Rozwiązania zagadek należy dostarczyć do 27 lutego 2023 r. do szkolnego psychologa, pani Darii Gawrosińskiej albo do szkolnego pedagoga, pani Ewy Najgebauer.
3.3. Szczegółowe zasady II etapu - Konkursu:
- Po przejściu przez I etap Eventu, osoby zainteresowane udziałem w konkursie, będą musiały napisać pracę pisemną na temat podany w punkcie 3.1. Konkurs nie jest polonistyczny - podstawą oceny będzie treść prac, nie ich poprawność stylistyczna. Forma i długość pracy dowolna - może to być krótkie opowiadanie, rozprawka, esej a nawet utwór wierszowany.
- Prace pisemne należy podpisać imieniem, nazwiskiem i klasą, do której uczęszcza uczeń, a następnie oddać do psychologa albo pedagoga szkolnego, najpóźniej do dnia 10 marca 2023 r.
 
4.  WARUNKI  ORGANIZACYJNE
4.1. Każdy uczestnik I etapu - Gry Terenowej zostanie nagrodzony pochwałą w e-dzienniku oraz słodką niespodzianką.
4.2. W II etapie - Konkursie, zostanie wyłonionych 5 najlepszych prac, których autorzy zostaną nagrodzeni upominkami rzeczowymi.
4.3. Wyniki II etapu zostaną ogłoszone na stronie internetowej szkoły i szkolnej stronie na Facebooku najpóźniej w dniu 17 marca.
 
5. OCENA  JURY
5.1. Prace konkursowe będą oceniane przez psychologa i pedagoga szkolnego, a ocenie podlegać będą:
- adekwatne dopasowanie 6 haseł z Gry Terenowej do treści pracy pisemnej,
- wykazanie się wiedzą na temat depresji,
- wykazanie się wiedzą i pomysłowością na temat sposobów radzenia sobie z przygnębieniem
powrót